نشریه تخصصی ساختمان

مرجع تخصصی استاندارد ها و اطلاعات ساختمان

نشریه تخصصی ساختمان

مرجع تخصصی استاندارد ها و اطلاعات ساختمان

  • ۰
  • ۰

اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور

 

نگهداری آسانسور شما ، چه در یک آسمان خراش اداری شرکتی و چه در آپارتمان ، برای تمدید طول عمر واحد و ایمن نگه داشتن مسافران بسیار مهم است. نگهداری منظم بخشی از مسئولیت شما به عنوان مدیر املاک یا مالک است که توسط شهر یا شهر محلی شما موظف است. برای نگهداری و تعمیر منظم آسانسور از یک حرفه ای استخدام کنید ، اما قبل از انجام این کار ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

 

تا زمانی که آسانسور ها در شرایط مناسبی نگه داشته شوند ، آسانسورهای به ارائه خدمات ایمن و مطمئن برای مسافران خود ادامه  می دهند. با این حال ، همه افراد آنطور که باید تعمیر و نگهداری آسانسور را در اولویت قرار نمی دهند. به همین دلیل عدم مراقبت صحیح یکی از دلایل عمده حوادث ناشی از این تجهیزات است. سرویس و نگهداری آسانسور در تهران و تمامی نقاط توسط تیم اوج فراز بیهق  انجام می شود. این مجموعه با کادری مجرب آماده ی ارائه ی انواع خدمات در حوزه ی نصب آسانسور ، سرویس و تعمیر آسانسور آماده است. اگر به یک سرویسکار آسانسور حرفه ای نیاز داشتید، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • هنگامه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی